ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ

2014-09-09 13:58

 

·         BENS ( συστήματα εξοικονόμησης καυσίμου και βελτίωσης των

     συνθηκών καύσης )

            ·         AQUA SOFT II ( προηγμένη τεχνολογία επεξεργασίας νερού – ελέγχου των καθαλατώσεων – της διάβρωσης και της οξείδωσης)

·         ΑΦΑΛΑΤΩΣΗ ( αντίστροφη όσμωση )

·         ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΦΙΛΤΡΑΝΣΗΣ (Φίλτρανση αιωρημάτων – χλωρίωση – UV υπεριώδης ακτινοβολία – προσθήκη μεταλλικών στοιχείων για πόσιμο νερό)

 

    

                                         

       BENS

         FUEL BOOSTER

            TECHNICAL DATA

 

                                                                                                DESCRIPTION

The present electronic device is a fuel enhancer that is suitable for ships of every tonnage. The complete device has an electronic part and a stainless steel pipe approved by Lloyd’s.
The electronic part of the device consists of the main body that includes the electronic device with two lines (wiring) starting from within. The stainless steel pipe consists of the central part on which is encircled by one of the wires and the edges.
 
    
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
The purpose of our device is to reduce the fuel consumption, increase horsepower, torque and a reduction on the fuel emissions. At the same time this device has as result of maintaining a cleaner engine from what we call carbon deposits.
In addition, the fuel after the treatment is capable to dilute pre-existent layers of waxes, sulfur, varnish and other deposits. This way the whole fuel delivery system, starting from the injector to the pump, stays clean.

EXAMPLES IN FUEL SAVINGS

 

FUEL 380                                           2-7%

FUEL 180                                           3-10%

MARINE GAS OIL                             5-13%

MARINE DIESEL OIL                    4.5-13%  

  Until now the only known devices used, were constructed by permanent magnets, installed around the piping.

These devices had for purpose the creation through a strong magnetic field, the magnetizing of the fuel in order to achieve a reduction of 5% as they claimed.  Until today no reduction has been reported. In addition a basic disadvantage of these devices is, when the temperature overtakes the 80 degrees Celsius, the magnets overheat and as a result they lose their performance.

 

Our device besides the reduction in fuel consumption, increase of horsepower and reduction in fuel emissions, it withstands temperatures of 350 degrees Celsius and at the same time has an extra long life expectancy of about 15 years. Meanwhile it does not need any maintenance or part replacement. Finally a very big advantage is that the customer does not need to use any chemical additives or fuel additives which burden the environment during their production but also during their combustion.    

                                    INSTALLATIONS

 

M/T CAP ROMUALD    25-04-13                              M/T FELICITY       13-07-14

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                          

 

 

 

 

 

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ

ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΠΑΓΩΓΙΚΟΥ ΒΕΛΤΙΩΤΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ

''BENS''

 

Το σύστημα αποτελείται από 2 τμήματα:
1.    Το τμήμα που περιλαμβάνει το ηλεκτρονικό μέρος
και
2.    το τμήμα με τον σωλήνα – κεραία.
 
1.
Η ηλεκτρονική συσκευή είναι ένα γκρι κουτί – κιβώτιο με διαστάσεις:
Μήκος 36  cm   -   Πλάτος 20  cm   -   Πάχος 17  cm
·         Η συσκευή μπορεί να λειτουργεί συνεχώς με ρεύμα από 100 – 240 Volt χωρίς ανάγκη μετασχηματιστή (και συνεχώς μέχρι 290V για σύντομο διάστημα).
·         Από την κάτω πλευρά έχει ένα καλώδιο λήψης ρεύματος 100 - 240 Volt με πρίζα τύπου σούκο.
·         Από την άνω πλευρά έχει ένα λευκό καλώδιο περίπου 2 μ που θα κατευθυνθεί στο τμήμα του σωλήνα όπου λειτουργεί σαν κεραία. Το ρεύμα που βγάζει στην κεραία είναι περίπου 450 Volt – 2 μA

 

WATT

7 – 30

VOLT

100 – 240

IP MODULE

65

IP BOX

56 CLASS II

Hz

50 – 60

UL εσωτ. κιβωτίου

94

Για τον έλεγχο καλής λειτουργίας έχει :
1)    Ένα αμπερόμετρο
2)    Ένα βολτόμετρο
3)    Ένα κόκκινο led ένδειξης λειτουργίας
4)    Διακόπτη on/off
 
Ασφάλειες προστασίας:
·         2 ασφάλειες των 2 A τύπου γυάλινου, μια για κάθε τροφοδοτικό εσωτερικά του BENS (τροφοδοτικά τύπου switching)
·         1 ασφάλεια των 3 Amber τύπου γυάλινου σε εξωτερική ασφαλειοθήκη (για την προστασία του συνόλου).
 
Ο ηλεκτρονικός επαγωγικός βελτιωτής καυσίμου BENS έχει περάσει τα EMC τεστ καλύπτοντας όλες τις προδιαγραφές που έχει θέσει το κράτος (διαθέσιμες).
 
Το ανωτέρω κουτί – κιβώτιο για λόγους έξτρα προστασίας βρίσκεται τοποθετημένο με αντικραδασμικούς συνδέσμους μέσα σε ένα άλλο κιβώτιο με θύρα κατάλληλο για περιβάλλον μηχανοστασίου με ανάλογες προδιαγραφές πιστοποίησης (διαθέσιμες).
Διαστάσεις τελικού κιβωτίου: Μήκος 50 cm   -   Πλάτος 40 cm   -   Πάχος 23 cm
Προδιαγραφές:
         
UL εξωτερικού κιβωτίου
90
EN 61000-4-2 (A1 & A2): 1995
EN 55022: 2006
EN 61000-4-3: 2006

     

    2.

Το τμήμα του σωλήνα αποτελείται από τα εξής τεμάχια:
·         Τμήμα σωλήνα με φλάντζα,
·         τμήμα μονωτικού τεφλόν,
·         τμήμα σωλήνα όπου βρίσκεται η περιέλιξη ειδικού τύπου καλωδίου – κεραίας,
·         τμήμα μονωτικού τεφλόν,
·         τμήμα σωλήνα με φλάντζα.
 
Μήκος σωλήνα με τις φλάντζες του 70cm.
Διάμετρος σωλήνα και φλαντζών ανάλογα την εφαρμογή.
 
Επίσης διατίθενται 2 έξτρα φλάντζες για την συγκόλληση τους με τα τμήματα των σωλήνων όπου θα τοποθετηθεί το ειδικό τμήμα σωλήνα.
 
Τρόπος τοποθέτησης
Συνίσταται ο κάθετη τοποθέτηση του τμήματος του σωλήνα (εκτός πολύ ειδικών περιπτώσεων) διότι:
1.    Το ηλεκτρικό πεδίο που δημιουργείται ευνοείται από την κάθετη τοποθέτηση
2.    Έχει πολύ λιγότερες μηχανικές καταπονήσεις (σε αντίθεση με την οριζόντια τοποθέτηση)

 

 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ

 

Το κιβώτιο συσκευασίας εχει διαστάσεις:
90 Χ 70 Χ 35 cm
 
Περιλαμβάνει τα εξής:
1)    Το κιβώτιο του ηλεκτρονικού εξοπλισμού
2)    Τον σωλήνα των 70 cm
3)    Τις 2 έξτρα φλάντζες (ανάλογες τη εφαρμογής)
4)    Τμήμα εύκαμπτου σωλήνα Φ20 περίπου 2,5 μέτρα
5)    Τμήμα εύκαμπτου σωλήνα Φ32 περίπου 2,5 μέτρα
6)    Τμήμα εύκαμπτου σωλήνα Φ50 περίπου 2,5 μέτρα
7)    Φάκελο με τα συνοδευτικά έντυπα 
 
 

 

       

ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ

Προστασία του πιο δύσκολου συστήματος που υπάρχει σαν εφαρμογή. Του συστήματος του βραστήρα ( εβαπορέτας - evaporator ) και του συμπυκνωτή ατμού ( condenser ). Επίσης το σύστημα ψύξης της μηχανής ή της ηλεκτρογεννήτριας με γλυκό ή αλμυρό νερό, turbo - charges , ballast tanks , σωληνώσεις κλπ. Γενικά όπου υπάρχει εφαρμογή του νερού γλυκού ή θαλασσινού και κατά συνέπεια πρόβλημα αλάτων και ακόμα ειδικότερα όταν αυτό θερμαίνεται σε μεγάλη θερμοκρασία. Προστασία του συνόλου του υδραυλικού δικτύου από άλατα, διαβρώσεις, σκουριά, ηλεκτρόλυση που σημαίνει κάθετη μείωση των χημικών, των σπασμένων και διαβρωμένων σωλήνων με το τεράστιο κόστος αντικατάστασης, την κάθετη μείωση του κόστους απασχόλησης ανθρώπων, της κάθετης μείωσης φροντίδας συντήρησης και επισκευών.

  

Πίσω

Αναζήτηση στο site